Regulamin sprzedaży biletów

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady sprzedaży biletów cyfrowych na wydarzenia organizowane przez HELL OF A PARTY SP. Z O.O. (dalej: „Organizator”) za pośrednictwem strony internetowej hellofaparty.pl (dalej: „Serwis”).
  2. Usługodawcą sprzedaży biletów w Serwisie jest HELL OF A PARTY SP. Z O.O., z siedzibą na ulicy Obornickiej 85/3 we Wrocławiu, NIP 8952271503, REGON 528362964.
  3. Kontakt z Organizatorem możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: hop.hellofaparty@gmail.com
  4. Przedmiotem sprzedaży jest bilet wstępu na imprezę tematyczną, która odbędzie się w terminie i miejscu przedstawionym na stronie głównej Serwisu.
  5. Złożenie zamówienia na zakup biletu cyfrowego oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

§2. Warunki sprzedaży biletów oraz forma dostarczania

  1. Bilety na wydarzenia dostępne w Serwisie są biletami cyfrowymi. Po dokonaniu zakupu Użytkownik jest dodawany na listę gości - imię, nazwisko oraz adres e-mail.
  2. Zakupu biletów można dokonać poprzez Serwis, korzystając z dostępnych metod płatności, w tym systemu płatności online Przelewy24 (regulamin Przelewy24 dostępny w osobnym dokumencie).
  3. Cena biletu podana jest na stronie danego wydarzenia. Wszystkie ceny są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
  4. Po dokonaniu płatności Użytkownik otrzyma potwierdzenie zakupu na wskazany adres e-mail. Bilet ten upoważnia Użytkownika do udziału w wydarzeniu.

§3. Zasady uczestnictwa w wydarzeniu

  1. W przypadku przekroczenia limitu uczestników, Organizator może odmówić sprzedaży dodatkowych biletów.
  2. Udział w wydarzeniu mogą wziąć jedynie osoby pełnoletnie.

§4. Warunki odstąpienia od umowy, odwołanie, zmiany w wydarzeniu i zwroty

  1. Zwrot środków za zakupione bilety możliwy jest wyłącznie w przypadku odwołania wydarzenia lub jego nieodbycia się z przyczyn leżących po stronie Organizatora.
  2. W przypadku zmiany daty, godziny lub miejsca wydarzenia, Użytkownik zostanie poinformowany drogą e-mailową. W takich przypadkach Użytkownik ma prawo do zachowania biletu z nową datą wydarzenia lub zwrotu środków na wskazane przez Użytkownika konto po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem drogą e-mailową: hop.hellofaparty@gmail.com
  3. Forma zwrotu - środki zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych od rozpatrzenia prośby o zwrot na wkazane przez Użytkownika konto.

§5. Reklamacje

  1. Użytkownik ma prawo zgłaszać reklamacje związane z zakupem biletów na adres e-mail hop.hellofaparty@gmail.com w terminie 14 dni od dnia zaistnienia przyczyny reklamacji.
  2. Organizator rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres e-mail podany przez Użytkownika.
  3. Reklamacje dotyczące obsługi płatności Przelewy24 powinny być składane bezpośrednio do operatora systemu Przelewy24 zgodnie z regulaminem Przelewy24.

§6. Ochrona danych osobowych

  1. Organizator przetwarza dane osobowe Użytkowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem RODO.
  2. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zostały określone w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Serwisu.

§7. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji w Serwisie.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie. Zmiany te wchodzą w życie z chwilą ich publikacji w Serwisie i mają zastosowanie do zamówień złożonych po ich wprowadzeniu.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie praw konsumentów.