Regulamin sprzedaży biletów
§1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady sprzedaży biletów cyfrowych na wydarzenia organizowane przez HELL OF A PARTY SP. Z O.O. (dalej: „Organizator”) za pośrednictwem strony internetowej hellofaparty.pl (dalej: „Serwis”).
- Usługodawcą sprzedaży biletów w Serwisie jest HELL OF A PARTY SP. Z O.O., z siedzibą na ulicy Obornickiej 85/3 we Wrocławiu, NIP 8952271503, REGON 528362964.
- Kontakt z Organizatorem możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: hop.hellofaparty@gmail.com
- Przedmiotem sprzedaży jest bilet wstępu na imprezę tematyczną, która odbędzie się w terminie i miejscu przedstawionym na stronie głównej Serwisu.
- Złożenie zamówienia na zakup biletu cyfrowego oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
§2. Warunki sprzedaży biletów oraz forma dostarczania
- Bilety na wydarzenia dostępne w Serwisie są biletami cyfrowymi. Po dokonaniu zakupu Użytkownik jest dodawany na listę gości - imię, nazwisko oraz adres e-mail.
- Zakupu biletów można dokonać poprzez Serwis, korzystając z dostępnych metod płatności, w tym systemu płatności online Przelewy24 (regulamin Przelewy24 dostępny w osobnym dokumencie).
- Cena biletu podana jest na stronie danego wydarzenia. Wszystkie ceny są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
- Po dokonaniu płatności Użytkownik otrzyma potwierdzenie zakupu na wskazany adres e-mail. Bilet ten upoważnia Użytkownika do udziału w wydarzeniu.
§3. Zasady uczestnictwa w wydarzeniu
- W przypadku przekroczenia limitu uczestników, Organizator może odmówić sprzedaży dodatkowych biletów.
- Udział w wydarzeniu mogą wziąć jedynie osoby pełnoletnie.
§4. Warunki odstąpienia od umowy, odwołanie, zmiany w wydarzeniu i zwroty
- Zwrot środków za zakupione bilety możliwy jest wyłącznie w przypadku odwołania wydarzenia lub jego nieodbycia się z przyczyn leżących po stronie Organizatora.
- W przypadku zmiany daty, godziny lub miejsca wydarzenia, Użytkownik zostanie poinformowany drogą e-mailową. W takich przypadkach Użytkownik ma prawo do zachowania biletu z nową datą wydarzenia lub zwrotu środków na wskazane przez Użytkownika konto po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem drogą e-mailową: hop.hellofaparty@gmail.com
- Forma zwrotu - środki zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych od rozpatrzenia prośby o zwrot na wkazane przez Użytkownika konto.
§5. Reklamacje
- Użytkownik ma prawo zgłaszać reklamacje związane z zakupem biletów na adres e-mail hop.hellofaparty@gmail.com w terminie 14 dni od dnia zaistnienia przyczyny reklamacji.
- Organizator rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres e-mail podany przez Użytkownika.
- Reklamacje dotyczące obsługi płatności Przelewy24 powinny być składane bezpośrednio do operatora systemu Przelewy24 zgodnie z regulaminem Przelewy24.
§6. Ochrona danych osobowych
- Organizator przetwarza dane osobowe Użytkowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem RODO.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zostały określone w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Serwisu.
§7. Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji w Serwisie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie. Zmiany te wchodzą w życie z chwilą ich publikacji w Serwisie i mają zastosowanie do zamówień złożonych po ich wprowadzeniu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie praw konsumentów.